KU SERAH DIA UNTUKMU

coretan seorang mahasiswa

assalamualaika. . ya akhi,
dah lama saya menunggu jawapan daripada anta,
ALHAMDULILAH. . 16/1o/2o11 detik PERKENALAN yang genap setahun,
bukan saya nak mengungkit,
bukan saya nak mengingati & bukan saya nak cari cinta itu kembali,
sy tau awk ada yg lain,
Maafkan sy. .
Akhi yang dikasihi ALLAH,
uhibbuka fillah,
banyak suka & duka selama kita berkenalan,
syukran jazillan slame nie anta banyak beri nasihat, 
x berkira ( t0Pup ) & bantu saya,
Maafkan saya sekirannya mengganggu awak,
Mungkin pengenalan kita lebih daripada CINTA seorang insan,
ALLAH itu Maha Adil,
Di saat PETUNJUK ALLAH beri,
saya terima dengan ikhlas,
TIPU sekirannya hati nie x sedih tapi saya tau ianya ada HIKMAH,
tapi e2 lah sebaik- baiknya,
1 saja sy nak awk tau,
janganlah awak memberi pengharapan kepada 
sese0rang yg awak jadikan ibarat BIDADARI & akhirnya harapan awk e2 INDAH pd kata2 saja,
jadikanlah madah kata2 awak dri hati yang
ikhlas & jujur,
bersyukurlah dengan seorang wanita yg benar-benar jujur & mempercyai awak di saat awak beroleh yg lain,
percayailailah naluri hatinya yang benar-benar menjaga keperibadiaan awak,
buangkan sikap pengharapan tentang j0d0h yang kita tidak tahu SIAPA UNTUK KITA,
Moga awk beroleh ZAUJAH yang di takdirkan ALLAH d Luth Mahfuz,
cinta itu adalah fitrah mnusia sebagaimana pertemuaan ADAM & HAWA,
sy harap tiada insan lain yg di perlakukan seperti sy,
sy xnak wanita yg awk temui 1 ary nanti melakukan seperti mane yg awk lakukan,
hayatilah surah AN-Nuur : 31,
kehidupan kita nie ibarat R0DA yg sentiasa BERPUTAR. .
Wahai adam yg di rahmati ALLAH,
perkenalan kita hanya smpai di sini saja,
bukan sy nak lari mahupun x nak brsahabat dengan awk lagi,
sy xnak d0sa yang lalu mengulangi saya,
ya. . benar kite x zina TANGAN. .tp KITA ZINA HATI
Moga kte akan berjmpa  di Syurga Firdausi,
Bitaufiq Wannajh ya akhi,
saya mengalah demi insan itu untuk awk,
Barakallahufiq
wassalam~
- PENEMAN SETIA -


█║▌│█│║▌║││█║▌ © c5creative studio